Toiminta

Tallin ratsastuskoulutoiminta alkoi virallisesti vuonna 2017, mutta sitä ennen tila toimi lähinnä omistajaperheen ja muutamien yksäreiden kotitallina. Kun ajatus ratsastuskoulusta nousi pintaan, alettiin tilaa pikkuhiljaa kasvattaa.

Nykyään talli on täynnä mitä mahtavampia poneja-ja hevosia, sekä innokkaita ratsastajia!

Hevosten kasvatus

Koivuharjun tallissa asuu myöskin omia kasvatteja! Varsinaista siitostoimintaa ei ole, mutta vuosien saatossa on syntynyt kourallinen hevosia omissa tiloissamme. Hevosten kasvatusliite on KVH, joka löytyy hevosten varsinaisen nimen edestä (esimerkkinä. KVH Someone in the Dark)

Kilpailutoiminta

Koivuharjussa järjestetään vuoden ympäri sekä este-että koulukilpailuja. Syyskausi huipentuu aina vuosittaisiin este-ja koulumestaruuksiin (joka toinen vuosi koulu, joka toinen vuosi este). Valmennusryhmään kuuluvien ratsastajien on myös mahdollista osallistua tallin ulkopuolisiin kilpailuihin ratsastuskouluhevosilla. Ulkopuolisiin kilpailuihin lähdetään aina vähän isommalla porukalla, ratsastuksenopettajan ja hevostenhoitajien kera. Pääosin tallin omat kilpailut ovat oman seuran kilpailuja, mutta tulevaisuudessa tulee varmasti kilpailuja, joihin myös ulkopuoliset voivat osallistua!

Kaikki tekstit ja kuvat sivuilla ovat ©VRL-15071, ellei toisin mainita.
Instagram @vr.koivuharju
Koivuharju ja sen hevoset, hahmot ja tilukset ovat täysin virtuaaliset ja kuvitteelliset, eivätkä ole oikeasti olemassa.
Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita